Obsah článku
Vzhled inzerátu
Při procházení inzerátů bytů k prodeji nebo pronájmů jste už určitě narazili na tak dobře nafocený byt, že jste se do něj rovnou zamilovali. Fotografie měly atmosféru, krásné světlo, záběry na nemovitosti střídaly příjemné detaily na sklenky s vínem, svíčky nebo vhodně naaranžované polštáře. Často ale také narazíte na nabídky, které doprovází fotografie neuklizeného prádla na křesle, spousty lahviček v koupelně, neuklizené kuchyně a podobně. A takové nemovitosti pochopitelně „na první dobrou“ nezaujmou. Vzhled je u inzerátů velmi důležitý a většinou také rozhoduje o tom, jestli se na nemovitost vyrazíte podívat osobně nebo se raději porozhlédnete po něčem jiném. Proto už samotné nafocení bytu není radno podceňovat.
Co se skrývá pod pojmem home staging?
Stále více majitelů nemovitostí si uvědomuje, že dům či byt je potřeba na prodej připravit a dosáhnout tak co nejlepší prezentace. Od toho jsou zde firmy, které se zabývají home stagingem. Tento pojem se poprvé objevil v USA v 80. letech a postupně pronikal do Evropy. Jedná se o profesionální přípravu nemovitosti na prodej či pronájem. V tom je zahrnuto naaranžování nemovitosti, její odosobnění (odstranění osobních věcí z prostoru) a nafocení.
Jak na home staging?
Cílem je, aby z prázdného a nudného (nebo naopak „přeplácaného“) bytu vzniklo krásně a moderně zařízené bydlení. Home stager by měl být schopen zařídit i výzdobu, nábytek a dekorace. Jako majitel tak nemusíte řešit, kde sehnat vkusný stůl, přehoz přes postel, designový hrnek na kávu nebo květiny.
Naopak, pokud je nemovitost zařízená, je úkolem home stagera odstranit z nemovitosti věci, které se do ní nehodí, jsou příliš osobní nebo sem z jakéhokoli důvodu prostě nepatří.
Zaujmout na první pohled
Váš inzerát díky tomu vynikne mezi nevýraznými byty a zaujme více lidí. Sami víme, jak je to důležité a proto neustále prezentaci našich inzerátů zdokonalujeme. O vše se postaráme a doladíme do perfektních detailů, aniž bychom vás jakkoli zatěžovali.
Právě takové detaily odlišují profesionální makléře od průměru. Potvrzují nám to i zkušenosti, kdy konkurence marně prodávala nemovitost po řadu měsíců. Po té, co s nimi majitel ukončil spolupráci a předal nemovitost do našich rukou, podařilo se nemovitost prodat dokonce za vyšší cenu než si majitel původně přál.
Nepodceňujte změnu na trhu a spolupracujte s profesionálem, který si dokáže poradit. Ušetříte si tak týdny a měsíce nervů, starostí a dost možná na tom ve výsledku vyděláte více, než čekáte.